ممثلة شهيرة تتعرض لوعكة صحية وتطلب الدعاء
ممثلة شهيرة تتعرض لوعكة صحية وتطلب الدعاء
A-
A+

ممثلة شهيرة تتعرض لوعكة صحية وتطلب الدعاء

2023-06-14 | 07:17
ممثلة شهيرة تتعرض لوعكة صحية وتطلب الدعاء

كشفت الممثلة المصرية أُلفت عمر، عن تعرّضها لوعكة صحية في الفترة الماضية، موضحة أنها مرت بفترة عصيبة بسبب الضغوط التي عانتها في الوسط الفني.

وفي التفاصيل، قالت الفت في منشور على حسابها عبر انستغرام: "صباح الفل، لما كتير سألوني إيه اللي حصللي قلت أقولكم... طلع عندي كسل في الغدة الدرقية نتيجة حرق الأعصاب والدم في الشغلانة دي، والغدة بتعصّبك وبتحجز المية تحت الجلد وبتعطل الحرق في الجسم مهما عملت دايت مش هتخس وترجع زي ما كنت".
وأضافت: "الحل جيم طول الوقت على الأقل أربعة أيام في الأسبوع، دايت أكل وشرب حاجات معينة تزوّد الحرق وتهدى خالص وتعيش بأعصاب باردة اللي يحصل يحصل... وفعلاً النجاح والبريق ليه وقته والأرزاق بيد الله... مهما كنت شايفه نفسي شاطرة وبستاهل".
وختمت أُلفت عمر كلامها بالقول: "عملت كده وخلال ثلاثة أسابيع لشهر كانت دي النتيجة ولسّه بكمل... دعواتكم إن شاء الله أقدر أكمّل من غير قلق... مش مستاهلة... صحتك بالدنيا".
 
إشترك بنشرتنا الاخبارية
انضم الى ملايين المتابعين
Download Aljadeed Tv mobile application
حمّل تطبيقنا الجديد
كل الأخبار والبرامج في مكان واحد
شاهد برامجك المفضلة
تابع البث المباشر
الإلغاء في أي وقت
إحصل عليه من
Google play
تنزيل من
App Store
X
يستخدم هذا الموقع ملف الإرتباط (الكوكيز)
نتفهّم أن خصوصيتك على الإنترنت أمر بالغ الأهمية، وموافقتك على تمكيننا من جمع بعض المعلومات الشخصية عنك يتطلب ثقة كبيرة منك. نحن نطلب منك هذه الموافقة لأنها ستسمح للجديد بتقديم تجربة أفضل من خلال التصفح بموقعنا. للمزيد من المعلومات يمكنك الإطلاع على سياسة الخصوصية الخاصة بموقعنا للمزيد اضغط هنا
أوافق