مدير اعمال شيرين عبد الوهاب يحسم جدل خلافها مع انغام بسبب لقب "صوت مصر"

2023-05-26 | 03:04
مدير اعمال شيرين عبد الوهاب يحسم جدل خلافها مع انغام بسبب لقب "صوت مصر"

علق إيهاب صالح، مدير أعمال الفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب، على الجدل الكبير الذي حصل بين جمهوري كل من شيرين و زميلتها الفنانة المصرية انغام على خلفية الاحقية بلقب "صوت مصر".

واشار صالح الى انه من حق جمهور كل من الفنانتين الدفاع عنهما لكن بطريقة مختلفة و "أرقى" من ذلك، مؤكدا ان لا خلاف بين شيرين و انغام، و ان شيرين تكن كل الاحترام لزميلتها.

وكتب صالح فب تغريدة عبر "تويتر": "‏هام لكل جمهور شيرين وأنغام، شايف بقالي كذا يوم كلام كتير رايح جاي في قصة الألقاب ومين صوت مصر ومعركة كلامية داخلة في منطقة مش لطيفة خالص".

وتابع: "أنا الحمد لله على علاقة قوية بـ لنجمتين بقالي أكتر من 15 سنة، وكل الوسط يعرف ده كويس جدا، شيرين بتحب أنغام وبتحترمها من زمان وأنغام طبعا بتبادلها نفس الإحساس".

واضاف: "كل الكلام والإشاعات العجيبة إن أنغام ورا مشاكل حسابات شيرين على السوشيال ميديا ده كلام ملوش أي صحة من الأساس، وأنا في المطبخ وعارف كويس جدا إيه سبب المشكلة، من حق جمهور كل نجمة يغير ويحب نجمته ويدافع عنها".

وختم صالح قائلا: "بس طبعا من غير غلط وتجريح عشان إحنا أرقى من كدة، خلاصة الكلام شيرين وأنغام دول أصوات مصر وقيمة كبيرة عندنا وفي الوطن العربي، استهدوا بالله كدة".

مدير اعمال شيرين عبد الوهاب يحسم جدل خلافها مع انغام بسبب لقب "صوت مصر"
Download Aljadeed Tv mobile application
حمّل تطبيقنا الجديد
كل الأخبار والبرامج في مكان واحد
شاهد برامجك المفضلة
تابع البث المباشر
الإلغاء في أي وقت
إحصل عليه من
Google play
تنزيل من
App Store
X
يستخدم هذا الموقع ملف الإرتباط (الكوكيز)
نتفهّم أن خصوصيتك على الإنترنت أمر بالغ الأهمية، وموافقتك على تمكيننا من جمع بعض المعلومات الشخصية عنك يتطلب ثقة كبيرة منك. نحن نطلب منك هذه الموافقة لأنها ستسمح للجديد بتقديم تجربة أفضل من خلال التصفح بموقعنا. للمزيد من المعلومات يمكنك الإطلاع على سياسة الخصوصية الخاصة بموقعنا للمزيد اضغط هنا
أوافق