زوجة حسن شاكوش تفضحه وتكشف ما فعله بها: عيب عليك!

2023-05-08 | 04:57
views
مشاهدات عالية
زوجة حسن شاكوش تفضحه وتكشف ما فعله بها: عيب عليك!

خرجت ريم طارق، زوجة حسن شاكوش، عن صمتها بعد ما قاله الاخير عن انها كانت متزوجة من قبل وأخفت الامر عنه، ما جعله يتخذ قرار الطلاق.

وفي التفاصيل، قالت ريم في منشور عبر خاصية القصص القصيرة على حسابها عبر انستغرام: "أنا مصر كلها كانت عارفة إني متجوزة وعارفة ليه انفصلت، بس أنت إللي حبيت تداري على الموضوع علشان البنات إللي كنت مواعدها بالجواز وقلت لهم أمي عايزة بنت تكون أول مرة تتجوز".
وردت ريم على ظهور طليقها إعلاميا، اذ كتبت في منشور آخر: "أنا لحد دلوقتى متكلمتش ولا عبت ولا قولت إيه السبب علشان دي أعراض، لكن تروح تتفق مع طليقي يطلع يتكلم وأنت عارف إني رافعة عليه قواضي وماخدتش حقوقي منه لحد دلوقتي، فروحت تتفق معاه، عيب عليك عيب تجيب واحد أبويا فاتحلو مشروع ومعايا كل وصولات الأمانة ومع كذلك محبستوش وأنا قبل ما اتجوزك عملت كل تحاليل التثبت دا، فا شغل رخيص اوووي يا حسن بتتحاما في واحد عبيط، زي ده".

زوجة حسن شاكوش تفضحه وتكشف ما فعله بها: عيب عليك!
Download Aljadeed Tv mobile application
حمّل تطبيقنا الجديد
كل الأخبار والبرامج في مكان واحد
شاهد برامجك المفضلة
تابع البث المباشر
الإلغاء في أي وقت
إحصل عليه من
Google play
تنزيل من
App Store
X
يستخدم هذا الموقع ملف الإرتباط (الكوكيز)
نتفهّم أن خصوصيتك على الإنترنت أمر بالغ الأهمية، وموافقتك على تمكيننا من جمع بعض المعلومات الشخصية عنك يتطلب ثقة كبيرة منك. نحن نطلب منك هذه الموافقة لأنها ستسمح للجديد بتقديم تجربة أفضل من خلال التصفح بموقعنا. للمزيد من المعلومات يمكنك الإطلاع على سياسة الخصوصية الخاصة بموقعنا للمزيد اضغط هنا
أوافق